"Yasmine". Låter blatte bara på namnet.. Lär dig stava by the way.. Svenskalektion nästa?=)

jag tycker du ser ut som en dum ful och wannabe typ kisse eller dessie..
kolla dig i speglen unge! du är så ful så jag spyr!
"känner mig extra fin idag"
omg?!
1. du är INTE bäst.
2. FUL FUL FUL!
3. bllääääää
4. du har inget hjärta.. inte om du dissar ding kompisar bara sådär, särskilt på ens blogg..
fy fan ta dig rebecca.. du borde kaffa dig ett liv, och leva.
inte liksom träffa 17- 18 åriga killar och strula och knulla med dem, liksom världen funkar tyvärr inte så..
jag säger inte detta för att vara taskig, men du behöver verkligen hjälp om du fortsätter såhär, du kan inte hålla på såhär... du kommer inte komma nån vart här i livet.

ha det bra!

Svar: Snälla sötnos du har säkert kommenterat min blogg tre gånger med jävligt långa texter.. Vem är det som inte har ett liv här?..
Jag är bäst, och jag är inte ful, och jag är inte "bllä"( det stavas med ett l om du inte visste det..) Och jag har visst ett hjärta, annars skulle jag inte kunna sitta och skriva det här just nu. Jag får väl träffa vilka killar jag vill HAHA? Vad har du med saken och göra? Bara för du aldrig strulat eller knullat för du är så jävla ful?.. Det här är jag gumman, acceptera eller dra:) Ja det ska jag, puss på rumpan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0