Väx upp?

Måste bara skriva en sak till alla här..

Har ni ingen som helst uppfostran? Jag blir så jävla irriterad på alla människor som skriver " Åh fyfan vad ful du är " os.v. Jag är modig och lägger upp en bild på mig osminkad, och får bara en massa skit tillbaka som att jag är ful och allting? Seriöst visa lite respekt, om ni nu tycker jag är ful så behöver ni ju förfan inte säga det till mig. Folk skriver liksom " Fyfan vad ful du är, seriöst om jag såg dig skulle jag slå sönder dig ". Är ni dumma i huvudet eller? Slår folk för att ni tycker dom är fula ?.. Det är typ så här:

" Hej jag tycker du är jätte ful, så nu ska jag slå dig ".

Skit omoget. Men visst, slå mig då. I don't care ;) Men seriöst tänk efter lite, man går inte runt och kallar någon ful, visst ni kan tycka det, men håll det inom er om ni nu tycker det ! Jaja, puss på rumpan, och förresten, jag är snyggast i världen !;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0