Storbloggarna - min åsikt.

Vad tycker jag egentligen om dom så kallade " storbloggarna ?"

Dessie :

(Bild ett , ny. Bild två gammal.)
Jag tyckte om henne jätte mycket förut i ungefär Januari och Februari, men hon har blivit så jävla bitchig på bloggen nu. Och jag förstår ju såklart att hon inte är så irl.. Jaja jag gilla henne bättre förut iaf ! + Att hon såg mycket bättre ut förut.. Agree!?

Paow :

(Bild ett , ny. Bild två gammal.)
Paow är den enda bloggaren jag faktist gillar. Hon är så mycket mer mogen än alla andra.. Hon skriver om saker man fakist vill läsa. Inte som Kissie " JAG ÄLSKAR MITT UTSEENDE, och rosa såklart , daah ! Cya bitches ". Ja som sagt - hon är sjukt mogen för sin ålder !

Kissie:

(Bild ett , ny. Bild två gammal.)
Jag ogillar Kissie starkt. Hon är den värsta människan som finns. Hon använder så J*VLA mycket smink.. Har sett henne många gånger på stan os.v och jag ogillar hela henne. Hon var så mycket sötare förut. Dock är hon mer självsäker nu. Det är ändå rätt bra, men snälla trappa ner ¨på sminket, du skulle verkligen vara så mycket sötare då !

Kenza:

Det jag gillar med Kenza är att hon faktist är den enda som lyckats i bloggvärlden utan provicering. Och så är hon sjukt snygg ! Finns inte så mycket mer att säga om Kenza.. Hennes blogg är iaf väldigt bra !


Kommentarer
Postat av: Anonym

kenzas.se är bäst <3333

2009-09-03 @ 14:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0