Oboy & vindruvor, bra blandning?

Det här har jag nyss ätit, vad äcklig oboyen ser ut på bilden.. Den var dock jätte god :$ Måste verkligen sluta dricka oboy, men är typ beroende. Har gått från cola till oboy ! Haha jag är helgalen ju !:O

Iaf så ska jag se Hannah Montana idag och se om den är bra.. I hope soo ! Sen måste jag sova rätt tidigt också, annars kommer jag inte upp imorgon då jag börjar åtta. Helt jävla sjukt. Borde finnas lag på att man inte får gå i skolan före klockan halv tio ! Men drömma kan man ju haha.. Förresten imorgon, är det någon gullig som vill träffas då? Har absolut inget att göra.. Och sen behöver jag 40 kronor också, måste verkligen tigga av mamma. Behöver nya cigg, dom tog slut idag=(


Mmm!(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0