Jag är faktist ganska stolt över mig själv..

Förra året hade jag alldeles för mycket frånvaro i skolan. Hade mer än 60 timmar på vårterminen iaf. Jaja saksamma, och iår har jag bara missat 3 timmar. Det är ändå ganska bra för att vara jag..

Jag är faktist jätteduktig om jag försöker i skolan, jag har jättelätt för att lära mig saker och sådär, men dock kan jag inte sätta press eller krav på mig själv. Jag pluggar när jag känner för det, och det blir inte ofta. Jag kommer i tid till lektioner om jag känner för det, men jag vill inte. Jag ogillar skolan grymt mycket, men jag försöker mitt bästa. För just nu fattar jag ingenting i skolan typ, matte och allting är sjukt svårt för mig eftersom jag inte lärde mig någonting förra året, så jag måste verkligen komma ikapp det här året..


Fuck min skola..

Kommentarer
Postat av: Anonym

nyboda suger?

2009-09-02 @ 16:11:38
Postat av: Anonym

nyboda suger?

2009-09-02 @ 16:11:38
Postat av: Anonym

nyboda suger?

2009-09-02 @ 16:11:39
Postat av: Anonym

nyboda suger?

2009-09-02 @ 16:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0