Gloria babygirl !;)

Gloria gumman, du vet att jag äger dig stenhårt ;) Träffa mig i verkligheten så kan vi snacka allvar, och då ska du kalla mig jävla fitta upp i mitt ansikte, och inte sitta vid datan och fega.. Eller juste du skulle ju se till så att din mamma var hemma när jag skulle komma till dig och hämta mina saker?.. Upps lite rädd eller? Haha du är så himla feg hjärtat. Fortsätt inte vara uppkäftig mot mig, du kommer ångra det sen. Förresten, det enda som är likt mig med Dessie är att jag är blond, och hur många är inte det.. ? Däremot du, du använder rosa läppstift konstant, och kan allting som står i hennes blogg.. Get a life.. Du har inga andra vänner än dom på gården. To bad !

PUSS PÅ RUMPAN SÖTNOS


Kommentarer
Postat av: gloria

okej jag kanske är feg =) i don't care! Du vet inte vad du snackar om när det kommer t vänner

2009-09-03 @ 17:02:58
Postat av: Yasmine

du?

fattaru törgt ir?!

asså väx upp tror du att hon har rädd för dig? gaash du ser ut som en stor fet wannabe, du borde såååå seriöst ba tagga ner liksom du är ju FAKTISKT 97:A det kan man kanske inte tro om dig.. shit du ser kanske ut som du är 94 men guud kan du skaffa vänner i din egna ålder och inte hålla på med sånna som typ är 17-18?

om det är nån som har ÄKTA VÄNNER SÅ ÄR DET GLORIA.

hon är bara jävligt gald att slippa ha dig i hennes åsyn..

gud du är så jävla töntig visste du det?

du kanske vill ha tbx din dator? liksom gloria behöver nog inte hennes linne, för hon har ju råd att köpa ett nytt..

men liksom du kanske ändå vill ha kvar bilderna på henne och dig? eller? jaså inte? näänä, jag har hennes nummer:)

sen en grej till.. du måste ju VRAR LIKA FEG som gloria, eftersom du sitter på din blogg och kallar henne bitch, wannabee inför kanske flera tusen personer.. ( men vem orkar läsa alla fejkade ord?)

medans gloria kanske kallar dig jävlafitta på msn, när det bara visas för dig? erkänn du inte har tänkt på det va?

som jag sa innan, du kommer inte ha några flera kompisar om du fortsätter såhär.. de kommer försvinna en och en, i TUR OCH ORDNING!!!



det räker nu. shut the fuck up bitch!

2009-09-03 @ 17:37:15
Postat av: Yasmine

VARA*

2009-09-03 @ 17:39:24
Postat av: caroline

asso yasmine ! rebecca vågar iaf säga saker irl istället för gloria som inte vågar det? då är ju rebecca sjukt mkt modigare, visst hon skriver det på bloggen men hon vågar iaf säga det irl också. och rebecca ser fan nt ut som en stor fet wannabe. kolla dej själv i spegeln innan du säger nåt !och bara för du ser ut som du e 3år, så klaga inte på att hon ser äldre ut och får äldre & mognare killar.

2009-09-03 @ 18:39:36
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHHA palla käfta mot rebecca bakom dataskärmen gumman när du är helt stum i verkligheten :) har fan inte hört dig säga ett enda jävla ord. patetiskt! bråka med rebecca och du bråkar med vääääldigt många jävla offer !

2009-09-03 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0