Fredag äntligen :D

Skolan börja åtta idag, och då hade vi Mentorstid, sen hade vi So tror jag. Sen svenska, och då bråka vi med med Marcus haha. Iaf sen hade vi Lunch fast jag åt inte. Sen gick vi till c på rasten och sen såg vi att klockan va 12.15 ungefär, så vi börja gå mot skolan. Så vi fick snacka med vår lärare så sa vi att Linneas syrra va ledsen så vi behövde gå dit. Iaf då hade vi matte & sen spanska, efter den så var jag raffi och två andra stanna kvar inne i klassrummet för läraren ville prata med oss-.- Damp hon hade?:S Jaja iaf sen gick jag Linna , Felicia och Raffi till mig lite snabbt men nu har dom gått så jag ska duscha sen fixa mig & efter det ska jag träffa Linnea & Raffi !;)


Hahaha Raffi

Kommentarer
Postat av: STAVA!

STAVAS MED K INTE C!

2009-09-04 @ 19:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0