Alltså jag är typ sjuk !?

Hej sötnosar ! Vad gör ni då ?

Själv sitter jag i köket vid mammas data & har nyss varit och hyrt en film! Var i skolan tills kl 12 idag, sen kände jag att jag inte orkade så jag fejkade lite huvudvärk och swisch så kan man vila lite !;)

Dock så kan jag ju inte vara med någon kompis idag eftersom jag har varit borta från skolan ett tag idag, så vill mamma att jag stannar hemma.. Därför jag hyrde en film så jag inte blir hel-utråkad ! Hyrde dock världens töntigaste film .. Hannah Montana " The movie " & sen Män som hatar kvinnor. Jaja ska se om någon av dom är bra . I hope soo !


Miley Cirus ( eller hur hon stavas? ) / Hannah Montana..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen bryr sig cp

2009-09-02 @ 16:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0